| INFORMAČNÝ LIST PREDMETU | ||||||||||||||
| Vysoká škola: Technická univerzita v Košiciach | ||||||||||||||
| Fakulta: Fakulta baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií | ||||||||||||||
| Pracovisko: Ústav riadenia a informatizácie výrobných procesov |
||||||||||||||
| Kód predmetu: 2128393 | Názov predmetu: Technológie internetu | |||||||||||||
| Type, scope and method of learning activities: Course Type: Cvičenie laboratórne Recommended scope of the course content (in hours): Full-time study (hours per week): 2 Part-time study (hours per semester): ZS 26/LS 26 Study Method: Prezenčná |
||||||||||||||
| Počet kreditov: 1 | ||||||||||||||
| Odporúčaný semester štúdia: ZS, LS | ||||||||||||||
| Odporúčaný semester | Študijný program | Stupeň štúdia | Metóda štúdia | |||||||||||
| 1.rok LS | Geoturizmus (GT_Ing_E_2023) Geoturizmus (GT_Ing_D_sk) |
2. 2. |
Prezenčná Prezenčná |
|||||||||||
| 2.rok ZS | Geoturizmus (GT_Ing_E) | 2. | Prezenčná | |||||||||||
| Stupeň štúdia: | ||||||||||||||
| Podmieňujúce predmety: | ||||||||||||||
| Podmienky na absolvovanie predmetu: Spôsob hodnotenia a skončenia štúdia predmetu: Klasifikovaný zápočet Priebežné hodnotenie (PH): Aktívna účasť na cvičeniach. Vypracovanie, odovzdanie zadanie, jeho prezentovanie a obhajoba (100 b). Záverečné hodnotenie (ZH): Študent prospeje v ZH a úspešne vykoná skúšku, keď splní podmienku získať min. 51% z 100%. Klasifikovaný zápočet Celkové hodnotenie: CH je suma hodnotení získaných študentom za hodnotené obdobie. Celkový výsledok sa stanoví v súlade s vnútornými predpismi TUKE. (študijný poriadok, vnútorný predpis zásady doktorandského štúdia) |
||||||||||||||
| Výsledky vzdelávania: Predmet je zameraný na osvojenie si základných poznatkov, vedomostí a zručnosti pri práci s Internetom, vytváranie statických a interaktívnych stránok aj s využitím databázy. Ďalej je to kaskádový štýl, XML, úvod do Javascriptu, elektronické obchodovanie a bezpečnosť komunikácie. |
||||||||||||||
| Stručná osnova predmetu: Základné vlastnosti, pojmy, konvencie a služby internetu, aktívne využitie služieb email, ftp, telnet a news v prostredí OS Linux, vybrané príkazy tohoto OS a ich využitie, práca s adresármi a súbormi. Vyhľadávanie informácií a súborov na internete. Základy HTML pri vytváraní stránok ; práca s textom, nadpismi, odstavcami, obrázkami, zoznamami ; tabuľky, rámce, formuláre, kaskádové štýly a spôsoby ich aplikácie, rozšírenia HTML4. Základy JavaScriptu a Javy na strane klienta a princípy použitia PHP na strane servera |
||||||||||||||
| Odporúčaná literatúra: 1. Frain, B.: Responsive Web Design with HTML5 and CSS: Develop future-proof responsive websites using the latest HTML5 and CSS techniques, 3rd Edition. Packt 2020. ISBN: 9781839211560, str. 408. 2. Thomson, L., Bodoff, S., Welling, L. : PHP and MySQL Developer's Projects. Pearson Education (US) 2020, ISBN: 0672327422, str. 624. 3. Powers, D.: PHP 7 Solutions. Apress 2019. ISBN 978-1-4842-4338-1. 4. Frisbie, M.: Professional JavaScript for Web Developers. John Wiley a Sons 2019, ISBN: 9781119366447. str. 1200 5. W3C schools., https://www.w3schools.com/ |
||||||||||||||
| Odporúčané voliteľné súčasti programu: |
||||||||||||||
| Jazyk, ktorého znalosť je potrebná na absolvovanie predmetu: slovenský | ||||||||||||||
| Poznámky: Pre úspešné absolvovanie predmetu je potrebné získať zápočet a úspešne absolvovať skúšku. To v sebe zahŕňa účasť študenta na vzdelávacích činnostiach priamej výučby, na prednáškach, cvičeniach, ako aj samostatné štúdium a aj samostatnú tvorivú činnosť študenta pri spracovaní semestrálneho zadania/zadaní, projektu na stanovenú tému, v stanovenom rozsahu, v stanovenom prevedení spolu 30 h časovej náročnosti práce študenta za semester. | ||||||||||||||
| Hodnotenie predmetov: Celkový počet hodnotených študentov: 1125 |
||||||||||||||
| A | B | C | D | E | FX | |||||||||
| 35% | 13% | 19% | 7% | 21% | 5% | |||||||||
| Zabezpečuje: prof. RNDr. Igor Podlubný, DrSc. |
||||||||||||||
| Dátum poslednej zmeny: 01.09.2023 | ||||||||||||||
| Schválil: osoba/osoby zodpovedné za študijný program | ||||||||||||||